dilluns, 26 de juliol del 2010

Viatges 2010

Un any més la Gess fa la motxilla per alguna cosa més que per anar de colònies:
Me'n vai de vacances!!!

Igual que vaig fer l'any passat, aquest any faig "doblete": viatge a l'agost i superviatge a finals d'any. Per a qui no estigui al cas:

- Del 2 al 8 d'agost marxo a Praga amb els amics de la facultat. Promet ser el viatge de fi de carrera que mai no vam fer. M'he afegit tant a última hora que encara no tinc clar ni on dormiré, però m'és ben igual, Praga és una d'aquelles ciutats europees que m'espera des de fa mooolts anys. Com que es veu que és una ciutat força petita, ens hi estarem 3 dies i després hem llogat 2 cotxes per a voltar per la República Txeca. Per cert, n'hem llogat 2 perquè som 10 persones, casi na. Semblarem un viatge organitzat i tot, ja estic dissenyant el cartellet iberojet per poder-lo posar al capdavant de la comitiva, jejeje!

- Del 14 de novembre al 22 de desembre: "EL VIATGE. 2a Part". Sí, senyores i senyors, la Gess se'n torna a les Antípodes!!! Avui ja he anat a un parell d'agències a mirar preus de vols i durant aquesta setmana seguiré amb la peregrinació. La meva intenció és comprar els bitllets abans de marxar a Praga i llavors ja sabré segur les dates, però en principi la cosa quedarà així:

* 14-15 novembre: Barcelona-Melbourne. M'hi estic 3 dies a passar el jet lag el millor que pugui amb la companyia del meu bon amic Ron i, si pot ser, de la meva bona amiga Whitney. Tot plegat en una de les ciutats més maques d'Austràlia, a la que no m'importa gens tornar.

* 18 de novembre: marxo cap a Tasmània. L'altre vegada no vaig tenir temps d'anar-hi i tenia l'espineta clavada. Crec que en realitat ha estat el motor que m'ha fet desitjar tornar a Austràlia des del mateix moment en que el meu avió es va enlairar de Sidney aquell llunyà 22 de desembre del 2007. Diuen que és com una Austràlia en petit, que és un petit paradís. I per això li dedicarem una setmana sencera, no fos cas que haguéssim de tornar!!!

* 25 de novembre: canvio de país, marxo encara més lluny, Nova Zelanda m'espera. M'agradaria poder-m'hi estar 2 mesos o més, però el temps apreta i només m'hi estaré 4 setmanes (no arriba ni al mes). Tothom que hi ha estat diu que és meravellós, més que un paradís. M'havien arribat a dir que si Austràlia era un 10, Nova Zelanda era un 11. Així que ja que aquest any he aconseguit que el meu jefe em deixi fer vacances quan no toca, ja que he aconseguit reunir gairebé 2 mesos de vacances en total, aprofito que torno a les Antípodes per comprovar si això és veritat o no, no fos cas que mai més tingués l'oportunitat de viatjar fins allà una altra vegada. No us puc dir que faré perquè encara no m'ho he mirat, però prometo seguir-vos informant.

* 22 - 23 de desembre: torno cap a casa com els torrons, per Nadal. I el 27 ja estaré treballant, serà una mica dur això, però de ben segur que valdrà la pena.

Bé, aquest cop marxo la meitat de temps que la primera vegada. Em quedo amb les ganes de fer una part d'Austràlia, la costa oest (diuen que més salvatge i espectacular que la est, tot i que sense la barrera de corall). Em quedo amb les ganes de tornar a anar a alguns llocs meravellosos que em van captivar (Uluru, Kangaroo Island, Kakadu, Great Ocean Road,...) i per suposat em quedo amb les ganes de viatjar per la costa est amb més calma que l'altre cop i gaudint del meu títol Advance de submarinisme. Tot i que dubto que mai més pugui reunir ni els diners ni el temps necessari per tornar (és el que té independitzar-se), no dubteu que si tinc l'oportunitat faré "EL VIATGE. 3a part".

La Gess torna a anar pel món.