dilluns, 11 d’octubre del 2010

Actualitzacions de "EL VIATGE.2ª part"

Bé, senyores i senyors, ja tinc toooots els bitllets comprats i ja puc fer-vos 5 cèntims del meu planing i molta enveja:

- Dia 14 de novembre (no em puc creure que quedi poc més d'un mes): marxo a les 10:10 del matí, arribant a London a les 11:30 (hora local). Sense canviar de terminal, cosa que s'agraeix a un aeroport de les dimensions de Heathrow, a les 12:30 agafo el vol cap a Melbourne. Arribo allà a les 21:45 (hora local) del dia 15 de novembre, després de 23 h i 15 min de vol (ja estic fent la llista de pelis) i una escala a Hong Kong,... Com podeu veure a l'anada es perd un dia :(

-Dies 16 i 17 de novembre: relax a Melbourne. És més que probable que pugui quedar amb en Ron, que viu a uns 40 min del centre. El problema és que com que és entre setmana, estarà treballant i només té els vespres lliures... Algun sopar segur que podrem fer. De moment la Whitney no s'ho ha pogut muntar per venir a Melbourne, intentarà venir a Tasmania...

- 18 de novembre: a les 10:15 marxo cap a Hobart (capital de Tasmania) i arribo a les 11:30. Per tant tinc tota la tarda per fer turisme per la ciutat i per a presa de contacte amb l'illa. No penso dedicar més temps a la ciutat, m'interessen més els parcs naturals...

- 19 de novembre: començo a voltar per l'illa. Pel que he mirat, de moment vull anar segur a: Bruny Island, al Cradle Mountain & Lake St.Clair National Park, al Mount Field National Park, al Hartz Mountains National Park i al South West National Park. Si dóna temps visitaré Flinders Island (on es pot fer submarinisme, yupiiii!!!) i els National Parks que queden: Freycinet, Ben-Lomond, Mount William i Rocky Cape. Com veieu tinc moltes coses per veure i poc temps, però no em queda una altra opció. La gent que hi ha estat, m'han dit que una setmana no és massa, però pot ser suficient per veure el més important.



















- 25 de novembre: a les 12:00 marxo de Hobart cap a Melbourne, on arribo a les 13:15. La meva intenció era marxar a Nova Zelanda aquest mateix dia, però el vol més tard sortia a les 15:15 amb una companyia diferent i no m'he volgut arriscar a tenir problemes de retards amb el vol de Tasmania i perdre el de N.Zelanda. Per tant, la tarda del 25 serà de relax a Melbourne... potser un altre sopar amb en Ron!?

- 26 de novembre: a les 9:45 agafo el vol de Melbourne a Christchurch, on arribo a les 15:00. La meva intenció era anar a Auckland per així poder visitar Nova Zelanda fent una volta completa, però el vol arribava molt més tard (significava perdre tot el dia 26) i era més car. Així que començarem la visita per l'illa del Sud. Una vegada més, la tarda del 26 serà tot el que penso dedicar a veure la ciutat.
- 27 de novembre: començo a voltar per l'illa del sud. Encara no tinc molt clar com ho faré, aquesta setmana em vull comprar la guia... Però pel que he investigat, és obligat visitar els Alps del Sud, on es troba el cim més alt del país, el Mount Cook (3.754 m, du ni do) i en total 18 cims que superen els 3.000 m d'altitud. O em poso més en forma en el mes que em queda per marxar o crec que moriré la primera setmana... La costa occidental de l'illa té penya-segats brutals i dos glacials de visita obligada: Fox i Franz Joseph. A part de tanta muntanya, a la part de l'est hi ha les planes de Canterbury, que suposo que seran un descans per a les meves cames, jejeje!





- 8 de desembre???: data dubtosa, no sé quan ni com fer el pas d'una illa a l'altra... Suposo que el més intel·ligent és esperar a arribar allà i veure exactament com reparteixo el temps entre una illa i l'altre i quin mitjà de transport faig servir. Sigui com sigui, crec que vull dedicar més temps a l'illa del nord, tot i ser més petita em crida més, sobretot perquè tinc ganes d'una mica de clima tropical i de fer submarinisme i al nord de la nord es l'únic lloc on ho puc trobar. A part d'aquests al·licients, l'illa Nord també ofereix paisatges volcànics: la muntanya més alta de l'illa, el Mount Ruapeho (2.797 m), és un volcà actiu i el llac més gran del país, Taupo Lake (al centre de l'illa), es troba a una gran caldera creada durant la major erupció volcànica del món en els últims 70.000 anys, gairebé res...






- 21 de desembre: amb molta resignació tornaré cap a casa i m'acomiadaré de les Antípodes, probablement per sempre. La meva intenció era tornar el dia 22 per guanyar un dia, però quan vaig comprar els bitllets a principis d'agost (encara que sembli mentida, ja era massa tard) tornar el 22 significava pagar uns quants euros de més. Sigui com sigui el dia 21 a les 12:25 agafo un vol cap a Sydney, on arribo a les 13:50 (hora local, el vol dura 3 h i 25 min). Després de gaudir durant 4 h i 15 min de l'aeroport de Sydney uns dies abans de Nadal (ja veurem si trobo lloc per seure), a les 18:05 agafo el vol cap a London.

- 22 de desembre: després de 22 h i 20 min de vol i una escala a Bangkok, arribo a London a les 6:25 i un altre cop sense canviar de terminal (bieeeen!!) a les 7:35 agafo el vol de tornada a Barcelona i, si tot va bé, a les 10:35... c'est fini!!!