dimecres, 17 de novembre del 2010

Ja som aqui!!!

Be, doncs si! ja estic a Melbourne. Despres de 27 hores de viatge vaig arribar al hostel cap a les 23h despres d'arriscar la vida dins un Shuttle Bus conduit pel pitjor conductor de la historia (tot per 20 dolars, uns 16 euros, casi na).  En arribar, vaig haver de trucar al numero de telefon de l'entrada i quan em van obrir la porta em vaig quedar de pedra! Quin hostel mes cutre, pero cutre cutre molt cutre!!! per fora ja ho semblava, pero per dins... L'habitacio cutre, els lavabos sense comentaris, la cuina fa fastic (he menjat tots els apats fora...). I per rematar-ho no esta molt mes proper al centre que el hostel on vaig dormir fa 3 anys (i aquell si que estava la mar de be!!). No entenc que el recomanin a una guia, suposo que deu haver anat a menys des que la van editar... La unica cosa bona que te, es que l'autobus cap a l'aeroport surt de molt a prop i no haure de tornar a agafar el Shuttle Bus. Sort que per la nit del 25 he pogut reservar un altre hostel, centric i molt maco. I per nomes 3 dolars mes em donen d'esmorzar i puc fer servir internet!!

Dema ja marxo cap a Tasmania. Tinc un jet lag considerable, em desperto cada dia cap a les 6 i ja no em puc tornar a dormir, i en canvi cap a les 8 de la tarda ja no soc persona. Ahir vaig passar l'estona com vaig poder fins que els companys d'habitacio es van comencar a llevar, havia de remenar molt la bossa i no volia fer soroll. Avui pero, com ja ho tenia tot practicament preparat, quan m'he afartat de donar voltes, m'he llevat, dutxa i a sortir al carrer; a les 8:15 ja estava esmorzant. I tot el dia voltant per la ciutat, sembla mentida que ja sigui el segon cop. He estat a molts llocs on no vaig poder anar l'altre cop i estic rebentada. Aquests dos dies de descans han resultat ser esgotadors... Si tinc temps fare un post nomes de Melbourne, que be que s'ho mereix!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Un besito desde el otro hemisferio !!

Mum and Dad ha dit...

Hello my daughter, com va tot, ja has vist moltes coses, per aquí tot bé, ja tinc l'autorització perquè puguis fer el viatge, hem anat aquest matí a recollir el telegrama ja pots marxar tranquila, ja,ja,ja, menys mal que no t'has esperat per marxar. He vist les fotos des de l'avió són una passada, a veure si poses fotos aquí al blog que el Xavier Nin està esperant per veure-les amb les dents llargues. El iao ioa Gines està com un rei amb el seu sofa i la seva tele. Ja trucaràs un petonet tus papis.

laians ha dit...

Neeeeni!

Super croquet australiana!!

Ja m'he fet seguidora del blog, ara només cal que el vagis actualitzant!

Un petonot!!

Per cert, qin és el gentilici dels de tasmània? tasmanians? tasmaniencs? tamaniiincs?