dimarts, 11 de desembre del 2007

Aniversari a Cairns

Be gent, suposo que quan heu llegit el titol heu flipat... ja se que el meu aniversari va ser fa un mes, vaig molt atrassada en el blog, ho sento!! Aquests dies espero poder-me posar al dia...

Doncs be, el dia del meu aniversari vaig comencar un curs de submarinisme que explicare en un altre post... Despres vaig anar al centre a reservar tours per al cap de setmana i amb la meva mala sort caracteristica vaig perdre el bus per anar al hostel i vaig haver d'anar caminant (es trigava com 35 min!!!) Quan vaig arribar SORPRESA!!! els meus companys voluntaris havien cuinat un sopar molt bo per a mi, tot i que ja feia una estona que m'esperaven amb la taula parada (vaig arribar pasades les 19:30 i aixo a Australia ja es tardet per a sopar...) Despres de sopar em van donar un pastis amb espelmetes i tot!!! Ah i el pastis era tot de xocolata, mmmm en nomes una setmana i mitja que be que em coneixien, jejeje!! A mes em van donar una postal i les coreanes em van regalar uns detallets coreans, quina ilu!!!

Despres vam anar cap al centre i vam anar de festa fins a les tantes!! Va ser la meva millor nit a Australia!! m'ho vaig passar molt molt be!!! Quan m'enviin les fotos ja les penjare, ok???

Per cert, moltissimes gracies a tothom per felicitar-me!! Em va fer molta ilusio rebre felicitacions des de l'altre punta del mon, jejeje!!!

2 comentaris:

sandra ha dit...

Hola Ges!!!!!!!!!!!!

nosaltres tb hem rebut la teva postal!! em va fer molta ilu! la tinc al despatx, al costadet de l'ordinador!

Quin dia tornes??? va! que tinc ganes de que expliquis tot amb tot lujo de detalls!

Sandra.

Anònim ha dit...

Eih!! nenes
Us aviso que primer te feina d’explicar a casa encara que nosaltres estem molt al dia ja que parlem sovint per telèfon, no sé qui “s’arruïnarà” més amb les factures, si nosaltres a casa o Saba perquè cada vegada que la truco estem més de mitja hora al telèfon.

Petonets!!!