divendres, 21 de desembre del 2007

Kuranda

Just un dia despres d'acabar el curs de submarinisme (la vida del turista es moooooolt cansada) vaig anar al poble de Kuranda amb un tour d'un dia. El poble en si no te gaire gracia, pero esta a dalt d'una muntanya i per arribar-hi has d'anar en tren o en funicular travessant la selva i passant per cascades espectaculars... Jo vaig pujar en tren (molt mono ell, aixi antic i tal) i un cop al poble vaig tenir 2'5 hores lliures per visitar-lo. La veritat es que es va pasar tota l'estona plovent (pluja tropical!!!) i no vaig veure gaire mes que el mercat i algunes botigues. Hi havia un passeig per la jungla, pero no m'hi vaig veure en cor tal i com plovia...


Despres em van portar en bus cap al resforestation park on hi havia un petit zoo amb, endivineu... koales, cangurs, cocodrils (comencava a estar una mica farta de zoos...). Despres vaig fer un passeig en "Army Duck" un vehicle de la 2a Guerra Mundial que pot anar pel terra i per l'aigua. El van dissenyar pq aquesta part del nord d'Australia els 4x4 normals no son del tot eficients durant l'epoca de pluges, mes que res pq esta tot inundat... Va estar divertit pq vam fer un passeig pel riu... per cert al tanto amb el primer avis del conductor: NO POSSEU LES MANS FORA EL VEHICLE... hi han cocodrilos hambrientos, jejeje!!!


Per ultim, em van portar cap a l'estacio del funicular i va ser el millor del dia. Es molt llarg (com uns 30-40 min) i pots anar fent diferents parades per veure cascades, per fer passejos per la selva,... En una de les parades em va pasar una cosa molt curiosa: hi havia un grup d'hindus vestits amb els tratges tipics, les dones amb la piga la front i els homes amb el turbant. Doncs be, jo tant felic fent fotos i de sobte em van demanar que em fes una foto amb una de les dones amb la cascada de fons. Jo al principi vaig creure que volien que els fes una foto de grup o que em preguntaven si volia que em fessin una foto amb la meva camara (el seu angles era forca xungo). Pero no, volien fer-se una foto amb mi!!! I aquesta senyora no va ser l'unica, em van anar pillant en diferents punts del cami i s'anaven fent fotos amb mi, FLIPANT!!!!! Dec ser com un koala pels hindus "la turista d'ulls blaus i pell clara que ens vam trobar a la cascada" Potser estic a internet i tot, jejeje...

Be, segueixo amb el funicular... Com anava dient va ser el millor del dia... Et pases mitja hora a la cabina passant per sobre de la selva i veient els diferents estatges... A mes, cada poste te un numero i en el triptic que et donen abans de pujar et va dient que es el que has de mirar... Molt molt xulo!!!