dimecres, 19 de desembre del 2007

Curs de submarinisme

Doncs be, com us deia a l'ultim post, el dia del meu aniversari vaig comencar un curs de submarinisme. Em va costar una mica car, pq ens hem d'enganyar, pero una no sap si tornara a la Gran barrera de Corall, aixi que per si de cas mes val pagar...

Els primers dos dies vam fer la teoria a la classe i les practiques a la piscina. Com que a les Whitsunday Island havia fet 3 immersions, no em va costar gaire pillar el truqui i l'unica cosa que em va costar aprendre va ser a treurem l'aigua de la mascara... Es horrible!!! Et comenca entrar aigua al nas i es molt desagradable, pero al final ho vaig poder fer... El segon dia a ultima hora vam fer l'examen de teoria que encara no se com vaig aprovar: era en angles (per tant amb paraules tecniques) i com que el dia abans havia sortit pel meu aniversari, havia dormit potser unes 4 hores i estava mooooolt cansada despres d'estar tot el mati a la piscina... En fin, la questio es que vaig aprovar i vaig poder fer la segona part del curs: les practiques a mar obert!!!!

Els seguents 3 dies vaig estar dormint en un vaixell i fent immersions cada dos per tres. Les 4 primeres formaven part del curs i havies de fer diferents exercicis sota l'aigua (la mascara plena d'aigua se'm va tornar a resistir pero al final em va sortir...). UN cop vam fer aquestes 4 ja teniem el titol i la resta van ser immersions lliures, sense instructor!!! Va ser increible... No us podeu imaginar com es la Barrera de corall... Es tan tan tan bonic... Hi ha peixos de mil colors i mil formes diferents, els coralls son enormes i amb formes i colors increibles... et quedes sense paraules!!! TAmbe vam fer una immersio nocturna en la que vam veure taurons, una llagosta, peixos que durant el dia no es veuen... Va ser molt maco, hi vull tornar!!!!