dijous, 4 de febrer del 2010

Hola de nou!

Més de 2 anys sense escriure al blog l'han deixat una mica endarrerit:
La meitat del viatge a Austràlia no va ser comentat...
2 capitals europees a les que sempre havia volgut anar no van ser comentades...
Una meravellosa illa de l'Atlàntic no va ser comentada...
La meva primera experiència com a turista borrega a un país de cultura diferent però propera i molt atractiva no va ser comentada...
La meva primera experiència en un "todo incluido" al país que feia més de 10 anys que m'esperava, probablement no m'esperava viatjant en aquestes condicions però per fi ens hem trobat, no va ser comentada...

Sí, ho sé, no he explicat els viatges a Paris i Madeira (2008), Berlin, Marroc i Mèxic (2009) i en definitiva no he explicat per a que quedi per a la posteritat com ha sigut le'experiència de la Gess pel món en els últims 2 anys. I ara us preguntareu, "què tornes a marxar de viatge?" I direu, com sempre dieu gairebé tots, "què bé que viu aquesta!!" Doncs no, aquesta que us escriu, de moment no té cap viatge en ment, de fet la meva recent emancipació no crec que em permeti anar més enllà dels Pirineus aquest any (a no ser que pugui estalviar molt i molt durant la temporada de colònies).
Però aquesta nit, el meu insomni, incomprensible després de 10 dies seguits treballant i un cansament físic i psicològic important, m'ha fet recordar que existia aquest blog i que, per què no repescar-lo? En definitiva, encara que la meva vida en els propers mesos serà a cavall entre Barcelona/L'Hospi i Calafell, això també és part del món, no?? I que he pensat que podria posar al blog? Doncs tot allò que vulgui i que em sembli interessant... i a qui li interessi que ho llegeixi i a qui no doncs que pasi l'estona d'una altra manera, queda dit!
I queda oficialment reinagurat "la Gess pel món", o més aviat el món de la Gess... Benvinguts!!!