diumenge, 11 de novembre del 2007

Airlie Beach i Whitsunday Islands

Be, despres de tota la nit a l'autobus (13 hores, casi nada) vaig arribar a la petita poblacio d'Airlie Beach, poca cosa mes que un carrer ple de botigues, bars, albergs i centres de submarinisme i vela. Es la porta d'entrada a les Whitsunday Islands que estan considerades com les illes mes maques de la Gran Barrera de Corall. Vaig arribar com a les 9:30 i no em donaven habitacio fins a les 12:30 aixi que vaig decidir anar a esmorzar i a un internet cafe amb aire acondicionat (es notava que m'acostava a la zona tropical, a les 10 del mati fotia una calor increible). De fet vaig fer dia de relax pq estava realment cansada. No podia anar a la platja per les meduses i vaig anar al Lagoon, una especie de piscina municipal enorme que fan servir durant l'epoca de meduses... Despres em vaig anar a comprar un bikini nou (no pots venir a Australia i no comprar-te un bikini i roba surfera) i a sopar. Quan ja tornava a l'alberg em vaig trobar a la Rabs, una de les meves companyes de Fraser Island! Estava prenent algu amb una altra noia al bar "Beaches", definitivament el lloc amb mes ambient d'Airlie Beach i amb musica en directe!!! Va estar una bona nit!

Al dia seguent vaig haver d'anar a fer-me un certificat medic per poder fer submarinisme ja que amb els meus problemes d'esquena i l'al.lergia no era segur fer-ho. Despres d'1 hora esperant el metge em va atendre 5 minuts i em va dir que si podia dur la motxila podia dur la bombona!! I ale a pagar 30 euros, la mare que els va... Bueno, almenys em van auscultar i em van fer una proba de capacitat respiratoria i resulta que estic sana com una mansana...

I va arribar el gran moment d'anar a les Whitsunday... 2 dies i 2 nits navegant en un catamara i fent immersions a la Gran Barrera de Corall, GUAU!!!!!!!!!!! La veritat es que vaig estar com una princesa, tot el dia prenent el solete, sense haver de cuinar i fent immersions en llocs increibles!!! L'unic problema va ser dormir en un llitet molt estret i que es movia forca... Pero tot lo demes compensava. El segon dia vam anar a terra ferma per anar caminant fins a Whitehaven Beach. Sense paraules... Es la millor platja que he vist en la meva vida!! Sorra blanca, aigues color turquesa, ocells de mil tipus, bosc plujos al costat de la sorra... En resum, un paradis!!! Va estar realment be!! A mes tenia una camara aquatica i vaig poder fer moltes fotos!!

Aquell mateix vespre, de nou al vaixell, vam veure una posta de sol al.lucinant... Els menjars van ser molt bons, al migdia sandwitchos i amanides i a les nits Barbacoes. A mes, ens anaven donant fruiteta i aperitius entre hores, tot molt bo.

Pel que fa a la gent, erem 25 persones i es feia una mica dificil agafar confianca amb algu, pero mes o menys vaig xerrar amb tothom... Aquest cop les nacionalitats eren molt diverses: Noruega, Suecia, Dinamarca, Polonia, Sud-Africa, Irlanda, Italia, Anglaterra, Canada, EUA, Australia,... Pero evidentment cap espanyol o Sudamerica...

El submarinisme va ser al.lucinant, vaig fer 3 immersions en llocs molt molt macos... Vaig veure "Nemos" de debo i de diferents colors. Vaig agafar un cogombre de mar del tamany d'una barra de pa i vaig tocar corall tou!! A mes vam veure peixos de mil colors diferents i coralls amb formes i colors increibles...
La posta de Sol:




El vaixell:


Submarinisme:


Whitehaven Beach: