dissabte, 3 de novembre del 2007

Moreton Island

El dia 23 vaig anar a Moreton Island amb un tour organitzat. Es la tercera illa de sorra mes gran del mon. Tota la illa es sorra!!! No hi ha carreteres, nomes camins pels quals nomes pots anar en 4x4! Aixi que realment la millor opcio es anar amb un tour organitzat... A mes el tour incloia el ferry d'anada i tornada, les taxes de parc nacional i el dinar!

Vaig anar amb un grupet de 4 noies franceses, una noia alemanya i un noi de Malasia. La guia-conductora era una tia molt canyera i sabia un munt de coses. De fet va ser amb la que vaig tenir les converses mes interessants ... perque les franceses estaven parlant frances tota l'estona i no sabeu com he arribat a perdre l'idioma, no les entenia!!! (proposit 2008: tornar a estudiar frances abans de que sigui massa tard i hagi de tornar a comencar pel principi...) I pel que fa a l'alemanya i al malaio no eren gaire xerraires...

La veritat es que va ser molt divertit perque quan estavem als camins d'interior el 4x4 es movia molt, de vegades es quedava encallat a la sorra i haviem de tirar marxa enrera, en alguns camins anavem fent bots tota l'estona, ... I quan conduiem per la platja es podia anar mes rapid i entrava un airet molt fresquet per la finestra.. Tot plegat molt aventurero...

El primer que vam fer va ser toboganning al desert de sorra: INCREIBLE. Va ser molt molt divertit, una descarrega brutal d'adrenalina!!! Per a que jo repetis en algu amb molta velocitat havia de ser realment divertit... Sento no tenir fotos meves en accio, pero com comprendreu no anava a deixar a ningu la meva preciada camera en un desert de sorra!!!

Despres vam anar a un mirador molt xulo, al costat del far, on vam poder veure tortugues marines!! (tampoc hi han fotos, estaven massa lluny i el meu objectiu no donava per mes). Mes tard vam a nar a banyar-nos a la platja (el meu primer bany al Pacific!!!) i vam dinar alla al costadet. Despres de dinar vam anar al Blue Lagoon i ens hi vam estar gairebe una hora. Era un llac molt maco, amb l'aigua molt clara i fresqueta i fang ideal per fer-se un peeling... Despres vam haver de tornar cap al ferry pq l'ultim sortia a les 15:30 (en aquest pais tot acaba molt d'hora, els dies es fan curts!!).