diumenge, 11 de novembre del 2007

Halloween a Airlie Beach

Despres dels dos dies al vaixell vaig tornar a Airlie. Em vaig trobar a la noia holandesa amiga de la Isabelle (Anna) i vam decidir demanar la mateixa habitacio. Nomes tenir llit em vaig estirar i vaig dormir gairebe 3 hores!! Estava rebentada i a mes havia fet una immersio aquell mati i m'havia entrat aigua a les orelles, no em trobava gaire be... Despres de la mega-siesta i d'una super-dutxeta, l'Anna i jo vam anar a sopar al bar de l'alberg. Per cert, vaig demanar Chicken Snitchzel (em sembla que s'escriu aixi) tot i no entendre gaire be l'explicacio de l'Anna i la cambrera i vaig descobrir que no es mes que pollastre arrebossat, mira tu que be...

Despres de sopar ens vam acostar al bar "Beaches" a veure si veia a algu del vaixell pq es suposava que ens havien reservat una taula per nosaltres... No hi havia ningu, pero em vaig trobar a en Mario i en Chris de Fraser Island!!! Quina ilu tornar a parlar castella, jejeje!!! L'Anna va marxar a dormir pq al dia seguent havia de matinar i jo em vaig quedar una bona estona amb ells. Va estar be veure l'ambientillo de Halloween, tot i que no hi havia molta gent disfressada... Al menys m'ho vaig passar be i va compensar que aquest any no menjare castanyes, boniatos i panellets!!! A mes, amb en Mario i en Chris vam quedar que potser ens veuriem a Cairns una altre vegada!!
Ambientillo al Beaches:


Els meus companys de festa (en Mario i en Chris son els dos del centre, dels altres dos no recordo el nom, nomes els vaig veure aquella nit...):

3 comentaris:

Unknown ha dit...

FELICIDADES FRAGUEL EXPLORADORA !!!
Este año si que nos hemos acordado.
Estamos DAVID , LAURA y YO en mi casa y hemos aprovechado para leer tu blog pero no veas cuantas cosas has escrito !!!! asi que hemos pensado que mejor nos las cuentas en persona cuando vuelvas... jejeje que asco de amigos.
Por cierto cuando vuelves , cuando vuelves, cuando vuelves?
Recuerda que me tienes que traer arena de algún sitio de las antipodas esas donde has ido a perder el tiempo en lugar de trabajar.
Un besazo enorme desde Hospitalet, Barcelona, Catalunya, España, Europa , Hemisferio Norte.
Por si acaso no se acuerda Carlos, felicidades de sus partes tb!!!

Gess ha dit...

Hola!!!

Que bien que os hayais acordado de mi cumple!! Esta noche voy a celebrarlo con los otros voluntarios, no es como estar con vosotros, pero es lo que hay, jejeje! Seguro que me lo pasare muy bien!!

Vuelvo para Navidad, como los turrones y si, tengo presente que te tengo que traer arena, no te preocupes!!!

Besazo!!!

Anònim ha dit...

hola som en yanyel!!
he començat a llegir es blog però mhe perdut, fes-me un resum gess!
per cert, quan tornes d sudàfrica?
de tornada has de passar per tunísia?
demana vam si és cert que es caçador de cocodrils es va tallar sa fimosis amb un maxete!!!
demana també vam si allà s'ha endarrerit s'hora, si no ho has fet fes-ho que tendràs jet-lag quan tornis i tendràs insomni, cagarrines i mal d'amor!!
també demana vam si allà se fan bromes d'aquelles de que "esto es un tio que hace un bujero y sale en españa y..." ( en anglés d'allà de sudàfrica, o buenu, ja de pas pots demanar si passa com aqui que ets acudits sempre s'expliquen en castellà i no en menorquí o ses seves variant dialectals com es català en aquest cas...)
també demana si són més de antonio maldonado o bé de paco montesdeoca!!
buenu, k vagi bé i cuida't, dutxa't cada dia eh!! i fes-te net ses dents també!! i fes pipi abans d'anar a dormir que sinó es reseca i diuen que no se qué d'uns bitxus que venen i se t'enfilen i fan coses per allà dedins!! també ves alerta amb es bitxus més grans, que un apanyo sempre va bé, però ojo amb ses necessitats des cos.
també telefona a casa teva no sigui que tornis i s'hagin baratat de casa i te trobis un venedor de pipes!
eso!! diosuuuu!!!