diumenge, 28 d’octubre del 2007

Brisbane

Un cop vam tornar de Bribie Island vaig anar cap a la ciutat i em vaig instal.lar al hostel. Alla vaig trobar la primera persona amb qui parlar castella en gairebe un mes!!! El recepcionista era d'Uruguai i vaig poder fer el check-in en castella (quin descans entendre-ho tot a la perfeccio!).

Dissabte vaig anar a voltar per la ciutat amb en matt i altres voluntaris. Vam agafar el ferry per creuar a l'altra banda del riu. Si compres el ticket per a tot el dia pots pujar al ferry totes les vegades que vulguis i tambe al bus i al tren!!! La ciutat no esta mal, pero pel meu gust els edificis son massa alts i massa nous. Les ciutats australianes no tenen l'encant de les europees... Per sort a Brisbane hi ha el riu i aixo la fa mes agradable a la vista... tambe hi ha uns jardins botanics molt xulos, un petit Chinatown i el barri del centre te molt moviment (el carrer principal es com Portal de l'Angel pero amb els cartells en angles, jejeje!)

Diumenge va ser un dia un pel estrany... Vaig anar a reservar el meu tour per la costa est i a l'anar a pagar la meva targeta no funcionava, vaig a nar al bans i tampoc funcionava... i gairebe no em quedaven diners, ni tan sols per menjar fins dilluns que obrien els bancs... Al final vaig trucar al numero de la caixa que hi ha darrere la targeta i ho vaig poder solucionar, sort, si no em moro de gana i de pena!!! Es veu que l'havien bloquejat en prevencio de frau... Entre pitus i flautes vaig perdre mig dia i no em va quedar temps per anar als jardins de Mt.Coot-Tha que es veu que son molt xulos i hi ha una panoramica molt maca de la ciutat... Entre mig de tot l'enrenou vaig coneixer a l'Isabelle, una noia holandesa molt simpatica. Diumenge a la nit vam quedar per anar a sopar a Chinatown i despres vam anar a prendre algu al bar de sota l'alberg. El bar no estava mal, pero la musica estava massa alta i costava parlar (i mes si havies de parlar en angles...)

Dilluns i dimarts vaig a anar a llocs a les afores de Brisbane i aixo es un altre post... Dimecres al mati vaig anar de compres... m'he comprat un pedazo d'objectiu per a la camara, aqui son molt mes barats que a Europa, m'ha costat la meitat!!! Tambe em vaig comprar una camara subaquatica d'un sol us per a quan faci submarinisme, jejeje! Despres vaig anar a fer un volt per una part del jardins botanics que no havia vist i a agafar un bus cap a Hervey Bay... Bye bye Brisbane!!