diumenge, 7 d’octubre del 2007

Whale Watching

Avui he anat a un mini-creuer per veure balenes (he anat jo sola pq a l'Eli li feia gracia pero preferia estalviar). Tenia la reserva a les 10 i he arribat a les 9:45 tal i com m'havien dit. Resulta que hi havia hagut un retras amb l'anterior creuer i comencariem mes tard aixi que la senyora m'ha dit que anes a fer una volta i tornes a les 10:30. Total que he marxat a veure una desfilada que hi havia al poble (es veu que son festes majors o algu aixi) i a veure les paradetes del mercat. Com que la meva mala sort m'acompanya nit i dia, quan he arribat a les 10:25 just acabaven de marxar. La senyora ha trucat per a que donessin la volta i em vinguessin a buscar pero no li han agafat el telefon... resulta que havia insistit per a que m'esperessin pq no hem podia trucar a cap mobil per avisar-me, pero el cap. del capita no havia volgut esperar... La senyora molt apenada, m'ha dit que anes per la tarda i que a mes hem regalava un creuer que comencava a les 11 i que veuria dofins. M'ha dit que a les 12:30 ja estaria aqui (necesitava arribar d'hora pq havia quedat per dinar amb l'Eli abans de marxar a l'hospital de koales a les 14:00).

Total que m'en vaig al creuer de dofins i el tio que du el barco diu algu de les 12:30 i algu de les 14:00 pero no entenc practicament res, nomes que el vaixell sera aki a les 12:30... Veiem unes illes prop de la costa, una granja d'ostres molt gran, ens baixem del barco a donar pa a uns peixos (????) va pasant l'estona i ni rastre dels dofins i ja tornem a port... Dedueixo que els dofins es veuen entre 12:30 i 14, ja tornem amb la mala sort!!! El tiu diu qui ha de baixar ara i tothom no no i la Gess que s'aixeca amb els seus trastos i diu bye bye. La gent m'ha mirat del pal, "esta es tonta, se queda a ver ostras y peces y no viene a ver delfines???" No senyors, esta tiene muy mala suerte, jejeje!! No us podeu imaginar la mala llet que duia quan he arribat a casa...

Per sort aquesta tarda no hi hagut cap problema i despres d'anar a l'hospital de koales, he anat al creuer de debo i he vist balenes!!! Hi havia moltes onades i ha estat dificil acostar-nos a elles osigui que res de veure-les tan a prop com a la foto del triptic... Quan tingui les fotos us les penjare pero les haureu de mirar amb lupa pq es veuen de lluny (com m'hagues agradat tenir un objectiu enormeee, d'aquests de paparazzi!!). Tot i veure-les lluny es una experiencia molt xula pqles veus com salten i naden, sents el soroll que fan i veus les cries!! Despres d'una estona mirant-les, intentant fer una bona foto sense exit i pelant-me de fret pq ja es comencava a fer fosc, hem girat cua i quan estavem arribat a Port... SORPRESA!!! Hem vist dofins!!! Aquests si que s'han acostat i han nadat una estona amb nosaltres, saltant i fent piruetes, ha estat molt i molt be!!! Sort que la cosa al final ha acabat be!

2 comentaris:

Sandra ha dit...

Què dius de mala sort! nain!! vas grabar alguna cosa de les balenes? del pal sonidos cacofonicos?

Sandra i Josep.

Gess ha dit...

Hola guapus!!

Moltes gracies per escriure tants cops!!!

Ja se que no vaig tenir mala sort, es que el dia que vaig escriure estava ofuscada i emprenyada, jejeje!!

Si tinc oportunitat tornare a fer un whale watching, a veure si les veig de mes a prop...

Molts petonets!!!