dilluns, 1 d’octubre del 2007

Primer contacte amb el voluntariat

Be, tot i l'odisea per arribar, el dia 28 em vaig llevar d'hora vaig anar a esmorzar (tot i que l'alberg era caret, l'esmorzar no estava inclos!!) i a un internet cafe a imprimir la reserva de les 3 setmanes de voluntariat... Despres vaig pillar la supermotxila i vaig anar amb bus cap a l'oficina de voluntaris...

Al final he trigat uns quants dies mes en acabar el post, ho sento!!! Per sort, a l'oficina de la casa on m'estic allotjant hi ha un ordinador i el podrem fer servir aquest cap de setmana, us podre explicar mes cosetes, yupiiiiiii

Be, com us anava dient, vaig anar en bus a l'oficina de voluntaris amb motxilla inclosa. Alla vaig coneixer a l'Elisse (Eli) una noia d'Alemanya amb la que estic convivint des del dia 28 de setembre. Una dona molt simpatica i un pel esbojarrada (Simone) ens va explicar 4 coses basiques que cal saber per ficar-te a treballar en un bosc d'Australia. Per exemple, encara que faci molta calor has d'anar amb pantalons llargs, maniga llarga, barret i botes per no cremar-te (el forat de la capa d'ozo esta just a sobre d'Australia, mira tu que be!) i per a que sigui mes dificil que et piqui una aranya o et mossegui una serp... Per cert, si mai aneu per un bosc australia i veieu una serp no us mogueu, nomes heu de cridar "snakeeeeeeeee" (la serp no us sent pq es sorda) i ja us vindran a ajudar o be la serp marxara, si correu en veure-la fijo que us mossega pq noten les vibracions, s'espanten i ataquen (no te acostaras sin saber una cosa mas). Espero no haver de comprovar si el metode funciona o no...

Despres del mini-briefing, la Simone ens va dur a l'estacio d'autobusos (just al costat de l'alberg on havia dormit, chupiguai la motxila Sydney amunt, Sydney avall) per agafar un bus cap a Port Macquarie que es on estarem les 2 primeres setmanes de voluntariat. Ara be, no esta precissament prop de Sydney... Vam estar 8 hores ficades al bus, no feia ni 24 hores que havia baixat de l'avio, pobretes cames!!!!!!! I si mires un mapa sembla que estigui al costat, no ets conscient de lo gran que es aquest pais fins que no estas aqui...

Aixi que de Sydney nomes vaig veure els voltants de l'estacio, el trajecte en bus fins a l'oficina de voluntaris i la sortida amb el bus cap a Port Macquarie... Tot i aixi vaig poder veure l'Opera House des del bus i es un edifici realment maco, tot i que me l'imachinava mes gran, jejeje! Ja us explicare mes coses de Sydney quan hi torni al desembre...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ah!, per fi ens podem comunicar pel blog.

Suposo que sera bastant mes facil que pel telefon degut al canvi horari, aquests mati no m’he recordat de dir-te que la Mercedes m’ha dit que et volia trucar un dia per parlar amb tu.

La tata diu que t’ha enviat un mensajito i dema li dire a la Pepi que ja funciona perque t’escrigui.

Petonets de tu papi i del Lucas i una abraçadeta de tu muchima.

Petonets.