dissabte, 20 d’octubre del 2007

Byron Bay

Despres d'acomiadar-me de l'Eli a Port (em va fer peneta, portavem dues setmanes juntes i haviem congeniat) vaig estar enclaustrada a un bus durant 7 hores i vaig arribar a Byron Bay a les 20:45 (aqui, aquesta hora es molt i molt tard per arribar a enlloc). Vaig deixar les coses a un Backpackers (un alberg per motxileros) i vaig anar a donar una volta... Flipant... Hi havia un ambientazo de la ostia: un munt de gent jove per tot arreu, botigues i baretos oberts fins a les tantes... Es veu que Byron Bay es el poble surfero per excelencia a la costa est d'Australia... Llastima que nomes em vaig poder quedar una nit, al dia seguent havia d'estar a Brisbane!!!

Tot i l'ambientazo una servidora va fer una volta i se'n va anar a dormir i tot te una explicacio... A part de que estava sola com una mussola i no em venia de gust anar de festa, al dia seguent em volia llevar a les 4:30 per anar a veure la sortida del Sol des del far de Byron Bay. Diuen que si vens a Byron no pots deixar de veure-ho perque es el punt mes a l'est d'Australia i per tant es el primer que veu el Sol... I si senyors, la Gess es va llevar a les 4:30 i va pujar xino xano cap al far durant gairebe 40 minuts i vaig veure la sortida de Sol!!! INCREIBLE!!!! Vaig fer unes fotos molt xules!!! Tinc ganes de poder-les penjar!!! Estic molt orgullosa de mi mateixa!!!

Despres de tant excel.lent proesa, vaig tornar xino xano cap al llit pq em moria de cansament... Quan em vaig llevar vaig anar a fer-me un massatge per arreglar una contractura de la meva esquena (que raro!) pq Byron es el paradis dels surferos i dels spas i massatgistes... i despres del massatge relax a la platja fins que va ser l'hora d'agafar el bus cap a Brisbane, pero aixo ja es un altre post...